divendres, de desembre 15, 2006

UN GRUP REALMENT INTERESSANT

Com ja he dit d'altres vegades a aquest bloc, no només de política viu l'home. Cal contar amb la música! Aqui us poso un grup molt interessant: Floggy Molly. Aquest és un grup irlandés que barreja de manera magistral dos estils musicals absolutament oposats, com són el punk i la pura música folk made in Ireland.

Lamentablement no són gens coneguts, de fet la cançò l'he tingut que pujar jo mateix al goear XD.

Aquest post va dedicat al meu amic Gerard, que va ser qui em va descobrir aquest grup, i al meu company Lluís que porto prometent-li una eternitat que li ensenyaria aquesta cançó.

Ara ja la pots escoltar!

Enjoy it!


2 comentaris:

Lluís ha dit...

Ostia, és boníssima! Gran descobriment, senyor Carles!

Anònim ha dit...

ei jo d'aquests paios tinc coses!!

hehehe.. ho foten força bé.

salut!